home > faq
quick search

look for a specific product:
  > version française
 
 
 

 

  • Ik ben particulier, kan ik rechtsreeks toestellen bij jullie aankopen?
  • Ik ben particulier en heb vragen over de werking van een van de toestellen die u verdeelt.
    • Gelieve u te wenden tot de dealer waar u uw toestel hebt aangekocht.
  • Ik ben particulier en bezit een toestel van een van de merken die u verdeelt. Dit toestel is stuk en moet hersteld worden. Wat moet ik doen?
  • Ik ben particulier en bezit een toestel van een van de merken die u verdeelt maar heb dit aangekocht bij iemand die geen deel uitmaakt van uw officiële dealernetwerk (2de hands, aangekocht in het buitenland, bv). Geniet ik hier garantie op?
    • Neen, wij aanvaarden enkel garantieclaims indien de toestellen werden aangekocht bij één van onze officiële verkooppunten en indien de garantietermijn niet overschreden is. Gelieve in dit geval een aankoopbewijs bij uw herstelling te voegen.
  • Ik ben particulier en bezit een toestel van een van de merken die u verdeelt en heb onderdelen nodig om dit toestel zelf te herstellen. Kan ik deze rechtsreeks bij u aankopen?
    • Ja, geen probleem. Alle bestellingen voor onderdelen moeten u ons schriftelijk doorgeven. Bovendien dienen we voor elke onderdelenbestelling een voorafbetaling te ontvangen waarna we ze u toesturen per post of u moet de onderdelen bij ons afhalen en contant betalen (idem herstellingen)
  • Ik ben handelaar in audio en hifi-materiaal en wil lid worden van uw dealernetwerk, wat moet ik dan doen?
    • Om lid te worden van ons dealernetwerk dient u:
      • Te beschikken over een winkel & showroom met vaste openingsuren.
      • Een startpakket binnen te nemen per merk afhankelijk van de merken die u wil verkopen.
      • Deze producten uitgepakt en aangesloten op te stellen in uw showroom.

    • Indien uw project hierin past maken wij graag een afspraak met u om alle mogelijkheden te overlopen. Indien het een éénmalige aankoop betreft, verwijzen wij u door naar één van onze officiële verkooppunten. Zij zullen u met plezier verder helpen.
  • Ik ben handelaar in audio en hifi-materiaal en heb onderdelen nodig om een toestel te herstellen van één van de merken die u verdeelt. Kan ik deze rechtsreeks bij u aankopen?
    • Ja, geen probleem. Alle bestellingen voor onderdelen moet u ons schriftelijk doorgeven.
  • Ik ben lid van uw dealernetwerk en een klant van mij heeft een toestel ter herstelling bij mij afgezet. Wat is de procedure om dit toestel tot bij u te krijgen?
    • U mag de toestellen naar ons opsturen met een transporteur naar keuze of u mag ze persoonlijk bij ons komen afzetten. U kan ze ook meegeven aan één van onze vertegenwoordigers. Wij doen geen ophalingen van herstellingen. Alle toestellen moeten ons aangeboden worden:
      • in een degelijke buiten- en binnenverpakking.
      • vergezeld van een foutomschrijving.
      • 1 toestel per verpakking. In geen geval meerdere toestellen in 1 doos.

    • Wij behouden ons het recht voor zendingen te weigeren indien deze voorwaarden niet zijn vervuld.
    • RMA-nummers zijn niet nodig. Wij verzorgen het transport om het herstelde toestel terug naar u te zenden.
  • Ik ben lid van uw dealernetwerk. Wat zijn de voorwaarden opdat u een volledige terugname van een toestel doet?
    • Wij nemen enkel toestellen terug indien:
      • Het om courante modellen gaat (géén end-of-life / oude modellen)
      • De toestellen ongeopend in de originele verpakking zitten
      • U ons een originele aankoopfactuur van Transtel-Sabima kan tonen.

    • De procedure om de toestellen tot bij ons te krijgen is dezelfde als bij herstellingen: opsturen met transporteur naar keuze of meegeven aan vertegenwoordiger.
  • Ik ben lid van uw dealernetwerk en heb een zending ontvangen die niet overeenkomt met de leveringsnota of die beschadigde dozen bevat. Wat te doen?
    • Alle onregelmatigheden in leveringen (manco’s, beschadigde colli, omwisselingen van kleur,…) moet u ons schriftelijk binnen de 24u melden. Indien u een levering ontvangt met zichtbare schade, noteer dit dan ook op de leveringsnota van de chauffeur. Bezorg ons zo snel mogelijk foto’s van de beschadigde dozen.

 

home > faq